FE

Vill ni veta vad det jobbigaste jag har gjort idag var? Att sitta på en 3 timmar lång företagsekonomi lektion och lyssna på våran knäppa rektor!
Kom hem lite över 5 och nu har jag ätit o så fick till och med laga mat själv för att det inte var någon hemma som tyckte synf om mig för att jag ahr gått i skolan till 4. Aja...
Nu ligger jag i sängen med datorn och ska tanka ner en film och sen åka hem till Niklas om jag inte somnar innan dess, men det hoppas vi inte. Men jag är i varje fall huuuur trött som helst och när man är så trött så blir sängen extra skön. Så jag måste nog pallra mig upp härifrån... men neeeej jag orkar inte. Eller jo, colan i kylskåpet känns väldigt lockande.
Kanske ska läsa lite ur isfolket som Niklas syster och mamma tyckte att jag skulle läsa och nu är jag helt fast! Men läser jag så somnar jag i vilket fall som helst. Gooosch vilket dilemma....

Kommentarer
Postat av: Liza

JACKAN :D JAG ÅKER JU IMORGON :D:D, DU FÅR HA DET SÅ BRA HÄR HEMMA NU. TA HAN DOM DEJ. HOPPAS DET INTE REGNAR ALLT FÖR MYCKET BARA, SJÄLV KOMMER JAG LIGGA I SOLEN OCH BADA HELA DAGARNA :D

FÖRSÖKER ATT SKRIVA LITE MEJL ELLER I DIN BLOGG OM JKAG FÅR TAG I EN DATA DÄRA.KOMMER SAKNA DEJ JÄTTE MYCKET . PUSSPUSS / DIN LIZA P.S HÄLSA MAMMA O ALLA :D

2008-10-14 @ 16:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0