Underbart

den här dagen har varit underbar! :D
Firade mig lite idag med några klasskompisar.
Dom har verkligen tisslat och tasslat i någon vecka nu och jag har inte fattat någonting och inte fått reda på nått heller!
Men idag efter att vi hade varit på Cosmonova med klassen så drog Carro, Jessica och Sandra med mig in till stan och vi gick in på Gina Tricot där jag hittade en jätte fin nyårs klänning som jag hade tänkt köpa och som passar jätte bra till mina nya pumps! Efter det gick vi in o tog en fika på bellmans medan vi väntade på att Kevin och Niklas skulle komma. När dom dykt upp så gick vi in på McDonalds där jag blev bjuden på mat! satt där och hade det trevligt sen sa alla att vi skulle på bio men jag fick inte veta vilken film vi skulle se. Men när vi hoppar in i en tunnelbana så sätter dom på en ögonbindel! Och medan jag inte ser någonting så leder dom mig ut och sen får vi gå en bit och det tog ett tag eftersom jag inte såg något! Men när vi sen ska in dit vi skulle så måste jag sätta på mig hörlurar och lyssna på musik och det är inte enkelt att gå i typ 50 trappor utan att varken se eller höra. Men sen får jag sitta (och se rätt så ganska dum ut) med hörlurar och ögonbindel i typ 15 min medan ja väntar på att få ta av allt. När allting tydligen är klart så får jag ställa mig upp och ta bort hörlurar och ögonbindeln och då är vi i en bowling hall och framför mig har jag två presenter och en champagne flaska!! Överlycklig blev jag och ennu gladare när presenterna innehöll Sex and the city filmen som var från Karro (även champgane flaskan var från Karro) och Gucci parfymen Envy Me samt body letionen till som var från Niklas.
 sen bowlade vi och hade jätte trevligt! 

Tack alla för en jätte underbar kväll! Bilder kommer imrorgon tror jag! :)


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0