simma

Sitter i skolan och ska strax ha svenska alltid lika roligt (?) men efter skolan så drar jag Niklas, Karro, Karros mamma och lillasyster till gustavsbergs badet för lite bad :D ska bli skönt. Har inte badat sen jag var i norrland!
Annars är det ingenting roligt som händer, förutom att jag sökte nytt jobb igår på en klädesaffär i Nacka forum som heter Jackie! haha lite ironiskt, men det stod att dom behövde personal så jag lämnade in ett cv iallafall.
Och så har Jessica från klassen kommit hem från egypten och hon är otroligt jätte brun! blir lite avundsjuk eftersom jag skulle ha åkt till Thailand men det blev ju uppskjutet
aja nu ska vi ha lektion.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0