Torsdag

Har varken haft lust eller tid att blogga på ett tag av några anledningar och det är för att jag inte har egen data för tillfället för att min syster Jane och hennes "fiance"  har kommit hem från thailand och eftersom dom har hyrt ut sin lägenhet till 2 tjejer så bor dom här och har bott här i 2-3 veckor och stannar i nån vecka till. Så jag o Sandra får snällt dela på hennes rum och hennes data men hon sitter ju vid den 24/7 så jag får nästan aldrig tillgång till att använda den.

Aja idag har det inte hänt så mycket, sov hos niklas och åkte till skolan där jag & Sandra gjorde nationella muntligt i engelska och jag fick på gränsen till VG! starkt jobbat av mig! Efter skolan åkte jag o sandra in till gamla stan för vi skulle möta Liza sophia philip och marcus (tror han hette så) för sophia skulle ta hål i tungan, och stackaren va helt skakis efteråt helt vit i ansiktet o chockad var hon! men så blir det vill nog inteveta hur jag såg ut efter att ha tatt hål i tungan, haha men som tur var så led sandra okså eftesrom vi gjorde det samtidigt haha :D
 
Men efter det åkte jag & liza till älvsjö för att hämta lilla Buster som liza är barnvakt åt några gånger i veckan, Och han var hur söt som helst men lite busig haha! sen drog jag mig hemmpt vid 7 för jag o sandra skulle tvätta så vi vart klara runt 10 och nu har jag suttit vid datan sen dess typ! Imorgon ska jag försöka få tag i öppet tiderna till U-mottagningen i Midsommarkransen för jag ska nämnligen sätta in en P-stav orkar inte hålla på med dom jobbiga P-pillrerna. Sen vet jag inte vad jag ska göra blir vell nått tråk.
Och snart är det fredag igen men då tror jag att jag ska hem till niklas och umgås med han och eventuellt hans brorsa o några kan bli kul om vi hittar på nått annat. Men nu ska jag sussa! förhoppningsvis orkar jag börja blogga lite mer nu... det är alltid kul att kolla tillbaka vad man har gjort alla dagar! 

God natt! 

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0