Torsdag

Jag fick IG på nationella i matte! faaaaaaaaaaaaan!! men niklas fick iallafall G och högst poäng av alla! (fast vi vet inte vad jessica har fått än) och jag är jätte glad för han skull och han är överdrivet glad för sin egen skull så nu tycker han att han är smartare än alla andra i klassen haha. Men IG var inte direkt oväntat för min del. Så nu ska jag ringa mamma o be om pengar så jag kan gå ner o köpa en stor cola och glass så jag kan tröst äta lite och sörja mitt betyg i matte ;(
Men senare drar jag kanske till pojkvännen eller till dennis för några skulle chilla där men det känns mer lockande att åka till niklas för lite mys.
Imorgon händer det nog inget speciellt skulle jag tro har 2 "erbjudanden" antingen åka med niklas och ercan till delatre för att han fyller år eller åka till liza för att ha en mysig tjejkväll tsm svårt val! och på lördag ska jag & Liza till sophia för att hon fyller år så vi ska äta middag nånstans förstod inte riktigt vad liza snacka om men det blir nog kul iallafall (:

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0