Torsdag kväll

Imorgon är det fredag och en vecka närmare till skol avslutningen! ska bli grymt skönt men man kommer ju sakna alla från klassen.
Aja har vart hemma i nån timma nu, Har varit på hund kurs med Anna och Lina för att deras hund ska bli lydigare haha vi får se hur det går me den saken ;P , men när kursen var klar så åkte vi till hagsätra och umgicks med josse danne o robban ett tag sen gick jag hem för att det var så saaaatans kallt + att det började regna (vart tog solen och värmen vägen?). Men nu sitter jag här o ska lägga mig brevid sandra o kolla på Favvo programmet Navy CIS. Imorgon är planen att jag ska hem till niklas o ta det lungt ska bli mysigt (:,

Pusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0