Tisdag

Vilket härligt väder det har varit idag! men tyvär gick jag omkring i tjocktröja igen för jag hade sovit hos niklas och där hade jag inga kläder så jag fick låna en tröja av honom, men men. Åkte hem och var med liza en liten stund och vi skulle igentligen ha träffat Dennis men så vart det inte. Tvättade o syster Jane slingade håret på mig okså, vet inte riktigt resultatet på håret än för det är fortfarande blött men det blir nog bra. Imorgon är det Onsdag och då är det bara 6 skol dagar kvar innan sommarlovet! Hela året har gott så sjukt fort att mitt huvud inte hänger med jag tror typ att det fortfarande är vinter ute! haha. Malin ringde mig idag okså o frågade om jag ville vara servitris med henne på hennes grannes student middag eller vad det heter ska nog bli väldigt kul enligt malin får vi nog lite pengar för det! Ska nog hjälpa pappa lite på hans jobb i sommar okså så tjänar jag lite grann iallafall aldrig fel med lite extra pengar!
men nu ska jag nog gå o lägga mig o läsa den tråkiga engelska boken som jag inte har läst än! puusss

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0