Söndag

Gårdagen var jätte rolig började med middag hos sophia med liza ebba sophia o jag sen traskade vi ut och satte oss uppe vid en skola eftersom det var tillräkligt varmt för att sitta ute så vi tog med lakan och hängde upp runt bordet där vi satt så att det blev lite som en inhängnad vi hade okså med sophias ipod högtalare så vi hade musik vi hade även massa ljus så det var hur mysigt som helst efter ett tag kom philip okså, men inväntade att jade och hans kompisar skulle komma men så blev det inte så vid 12 tror jag att jag o liza började röra oss hem men vi skulle tydligen möta upp lizas kompis richard i hornstull så där var vi ett tag sen följde vi med honom till midsommarkransen av en dum anledning aja sen därifrån åkte vi till fruängen och sem hem till lizas mamma så vi var här ungeför kvart över 2 och här är vi fortfarande, Liza står i duschen nu så jag passade på att skriva ett inlägg. Men snart ska jag röra mig hem o bussen går 22 över så jag ska börja packa ihop mina saker :) , puss

/J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0