Måndag

Sitter hemma och myser med mig själv i sandras/mitt rum för typ första gången på ett tag, för sandra är nämnligen ute med keewa. Idag har det bara varit chill vaknade hos Niklas och åkte därifrån till skolan, va i skolan och fick sluta en timma tidigare för vi flyttade fram spanska lektionen en timma där vi igentligen skulle ha hål timma så de va skönt. Efter skolan åkte jag hem och är tyvär fortfarande hemma! skulle igentligen ha åkt till liza men jag orkade verkligen inte, är helt slut även har jag inte gjort någonting speciellt men det beror nog på att det är stressigare i skolan nu än va det någonsin har varit men nu är alla nationella prov skrivna och även alla spanska prov. Men lite stressigt är det för nu är det bara alla sista saker som ska redovisas och skrivas. Men det känns som att det kommer gå bra har ett fast VG i spanska nu fast jag har haft IG sen sexan i grundskolan så det känns jätte bra! Kommer oxå att få ett VG i engelska om jag gör alla slut redovisningar bra så det ska jag satsa på nu men jag vet inte riktigt vad jag har för betyg i de andra ämnena men ska nog kolla upp det imorgon. 

Men josse sitter o tjatar på mig att jag ska pallra mig ut med henne, men jag får se om jag orkar!



/J 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Äntligen uppdaterat bloggen,gör det oftare:D

2008-05-19 @ 23:21:35
URL: http://linan-linan.blogspot.com
Postat av: Jane

Kul att höra att det går vägen i skolan! Lycka till med resten också!

2008-05-20 @ 15:39:43
URL: http://hindersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0