Lördag

Lyckligtvis lyckades jag somna igår när jag gick o la mig. Nu känner jag mig helt utkörd för jag har lekt som en galnig med lilla Buster, stackars liza var tvungen att gå upp kl 5 imorse för hon skulle vara barnvakt kl 6 men jag låg kvar i sängen o sov till halv 11 då hon ringde och väkte mig så jag hoppade in i dushen åt lite frukost och sen var det bara att knata till liza o buster och då hade liaz planerat att vi skulle gå till en park i närheten så jag har lekt kull, kurragömma, åkt linbana och gungat med lilla Buster men det var skönt att få "springa" av sig lite haha men jag kommer säkert att vara jätte trött ikväll men det får vi itne hoppas , men nu ska jag stryka lizas hår och sen hoppa in i duschen igen  :) puuussss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0