Lördag

3 dagar kvar till skolavslutningen! nu känner jag verkligen av stressen , Allt ska vara klart o inlämnat! har en bok resension i engelska jag måste göra! aja det får jag ta imorrn eller på måndag.
Vi avr ju lediga igår så jag har sovit hos niklas från torsdag till idag och vi har haft picnick vid en sjö o det var jätte mysigt sen har vi bara varit hos honom o tagit det lungt. Men iag skull han till en kompis som fyllde år o jag ska nog träffa min plutt Malin! det var ett bra tag sen vi träffades! 

Köpte boken The dirt Mötley Crüe , den boken är riktigt bra risk för sträckläsning haha men den visar hur det är att vara med i ett band och den mörka sidan av Rock n roll!
 .. 

Men nu ska jag Mamma, Jodie, Jane & Jimmie ut o äta (:

Puss så länge

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0