Fredag

Så nu sitter man hos liza och ska snart ut o grilla med lizas pappa o hans polare haha men det ska bli gott för bengan lagar ju så goooooood mat! men ikväll blire som sagt bara chill hos lizas mamma eftersom vi är själva där för lizas mamma är på landet med sin kille och liza ska upp kvart i 6 imorgon för att vara barnvakt åt lilla Buster. Men det ska bli mysigt att bara köra en chillkväll.
Idag har det ju varit jätte varmt men min kära syster jane sa att det skulle bli mulet och typ 15 grader så jag satte på mig en tjocktröja och en jätte ful tröja under, men när det blev jätte varmt idag och vi hade orientering i skolan så vägrade jag att ta av mig tjocktröjan för att jag inte ville visa den jag hade under och efter skolan åkte jag o mötte Liza och hennes klasskompis i stan för att köpa en present till sophia och vi hittade en jätte fin present som hon då ska få imorgon när vi ska dit. så jag har i princip svettats igenom den här dagen, mysigt värre! Men snart ska vi ut o äta! MUMS!

Puuusss

/J

Kommentarer
Postat av: Jane

Hade du lyssnat ordentligt så sa jag att det skulle bli enstaka moln och ca 15 grader! Hoppas du fick en varm och skön dag!;)

2008-05-23 @ 20:04:59
URL: http://hindersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0