Torsdag

Sitter hemma framför datan nu kom hem för ca, en timma sen, som sagt var jag hanna o liza tvungna att ta bussen härifrån 10.22 imorse för att liza skulle klippa sig kl 11 i älvsjö. Liza som alltid är så himla pigg på mornarna gick upp typ vid 9 medan jag & hanna znoosade kvar i sängen till 10 då vi gick upp satte på oss kläder o borstade tänderna sen gick vi enr till bussen haha. Klippningen tog 2,5 timmar för liza men jag & hanna satt troget o kollade på men snacka om att vi var väldigt uttråkade. Men resultatet blev väldigt fint nu fick hon bort den där ultra blonda färgen och isstälelt fick hon en fortfarande blond men med mellanblonda slingor. Enligt mig ser hon mycket äldre ut nu än förut (: . Men nu ska jag ringa anna eller josse o fråga om nån av dom har lust att gå ner på ruccola o dela på en sallad med mig :D puusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0