Torsdag

Vaknade för ett litet tag sen efter att ha sovit i ca. 2 timmar hade så satans ont i huvudet efter rättegången.
Men rättegången gick bra väldigt bra faktiskt! och den "åtalade" torskar nog rätt hårt skulle jag tro (: blev lite överraskad okså när jag satt inne på ett rum och pratade med ett vittnes stöd o då såg Niklas komma in genom entrén och det visade sig att han okså skulle vittna och han sa okså att malin skulle komma efter ett tag så det kändes bra att inte vara helt ensam iallfall. Och tack Josse för att du följde me mig dit som stöd!.
Efter rättegången åkte jag Josse & Niklas till fruängen o tog en fika o sen gick jag o josse till Liza o va där en stund innan Josses pappa kom och hämta oss o skjussade hem mig, när jag kom hem så slockande jag på sängen direkt och vaknade för inte länge sen (: ,
Imorgon är det fredag igen ! fyy satan vad veckorna går fort det är helt otroligt snart är det sommar lov och jag tyckte inte att det var så länge sen det var sommar ,
men nu ska ´jag lägga mig och kolla på tv igen .

Puuuussss

/J

Kommentarer
Postat av: Big Mama Jaana

Bra gjort "Bullen"! Hoppas det inte blir någon mer rättegång!!! Fast ser du nägot så MÅSTE du göra något. Du har modet och civicuraget och det är jag stolt över.

2008-03-16 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0