Tisdag kväll

Ligger hemma hos liza i hennes säng o självklart med henne brevid mig ;D haha har bara chillat ikväll vart hemma hos mig en sväng jag hanna o liza o sen åkte vi hem till liza i fruängen hanna drog för typ en timma sen o jag o liza beslutade oss för att krypa ner i sängen o kolla lite på andra avenyn , men snart börjar mitt absoulta favorit program Navy cis så då ska jag kolla på det i stället, och för imorgon har vi inga planer alls men jag vill nog hitta på något är lite trött på dessa chill kvällar när man gör INGENTING ! ;P men vi får se vart onsdagen bär det är ju endå lill lördag då, och nu sa liza okså att jag måste följe med henne till frisören kl 11 på torsdag ! så jag kommer alltså att få sitta på en frisör salong i i ca 2 timmar elelr nått eftersom hon ska klippa sig OCH göra slingor! men det komemr nog bli jätte bra tror jag eftersom hon är så petig närdet gäller sitt hår vi får hoppas på att hon inte går därifrån gråtandes bara ! ;D haha men jag ska nog be att få låna sandras kamera så vi kan lägga in före & efter bilder på hennes hår. men nu ska vi kolla lite på andra avenyn, puss & god natt <3

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0