Tisdag kväll

Schäänare (:
SItter hemma med liza och kollar på gossip girl, eller liza kollar och jag datanördar får passa på nu för man vet aldrig när internet börjar krångla! hoppas pappa har fixat det där nu. men idag har jag inte gjort så mycket alls träffade på anna i gullmars så vi åkte tillsammans hem. Hon följde med upp till mig en stund och medan vi väntade på att Liza skulle anlända så satt vi och pratade gamla minnen, haha alltid lika kul! finns så mycket man upplevt me denna människa! sen när liza hade kommit så knatade vi ner till anna och var där en stund innan vi gick ut med annas söta hund som heter sockan(?) haha ;D gick ute ett tag följde me josse till Ruccola där hon skulle äta sen gick jag liza & Sandra upp till oss och nu ligger vi här haha (: kortfattat om min dag ;P 


Ätit 
Frukost.
Grovt bröd, youghurt med flingor.
Lunch.
Räksallad
Middag.
Pannbiff, potatis(stekt utan smör/fett) och sallad + vatten

Någon som tror på att det här kommer funka om jag även börjar gymma okså?

/J


 


Kommentarer
Postat av: Big Mama Jaana

om du inte "syndar" i veckan så funkar det. trots allt så måste du ha tålamod. Kram Mama

2008-03-16 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0