Söndag

det var en väldigt rolig kväll igår var i hässelby med sanna o några kompisar till henne trevligt trevligt senare åkte vi hem till henne o sov, blev väkt  ungefär halv 12 av hanna som ringer mig o med sin vilja drar upp mig ur sängen för att sen åka vidare till hornstull för att sola med henne o liza, väldigt skönt att ha solat iallfall ska nog ta det till en vana att sola avrje söndag man känner sig ju riktigt fräsh med en solbränna (: men efter det plockade hannas mamma o pappa upp oss o jag fick skjuss hem. Men när jag precis lägger mig i sängen fär att vila så ringer josse o ber mig komma ut en stund med henne o snäll som jag är så satte jag på mig kläder o gick ner till henne men eftersom vi inte hade nått att göra o det var ruskigt kallt ute så åkte vi enr till anna o var hemma hos henne en stund och nu sitter jag här o har precis ätit (: ikväll ska jag bara ta det lungt orkar inte göra något annat iallfall, men vi höres senare (: 


/J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0