Söndag.

Har inte haft tid/orkat skriva nånting i helgen men det har varit en rätt skön helg.
Fredagen började med att jag & Malin åkte till gullmars o drack lite med emelie o hennes pojkvän o hans kompisar det var ganska kul där. Senare åkte vi hem till hagsätra o gick upp till Kääwwin som hade lånat sin brorsas lägenhet över en dag o där var Josse Anna BF Kevins kompis Tim Liza Sandra satt o snackade me dom ett tag sen kom tommy o hämtade mig o malin så vi åkte hem till Pettson i farsta men när vi kom dit så hade Kristian däckat i soffan Sabina låg inne på toan o pettson ahde däckat i sin säng tills vi kom o väkte honom... Kul? nää inte speciellt slutade med att jag fick följa med kristian o sabina ner till tommys bil för dom skulle ha skjuss hem o sen tvingade kristian med mig hem till honom så jag sov där ,
I lördags var jag hemma ett tag sen gick jag ut en stund med josse och efetr ett tag åkte vi hem till henne o kollade på Step up ! o tidigare har jag ju förklarat hur bra den filmen är och det är den fortfarande ! :D
men nu sitter jag hemma med josse o vi vet inte vad vi ska göra ;/  skriver sen

Puuuuuuuuusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0