Onsdag

Just nu ligger jag i Lizas säng medan hon står i dushen vi vaknade ca 11 av att det ringer på Lizas telefon , så efter att ha legat o dragit sig en stund så kliver vi upp ur sängen o dimper ner i vardagsrummet isstället liza med en kopp kaffe och jag emd ett glas mineral vatten eftersom jag både hatar Te & kaffe och inte dricker varken Juice eller obo´y så vad finns det annars att dricka på morgonen om inte vatten! ;D jag har inte driekt några planer för idag men liza ska nog till "ragget" ifall han hör av sig såklart men det vet man aldrig (: men nu kom liza ut från dushen o tvingar in mig i vardagsrummet igen haha , jag älskar min bästa kompis! (:

måste bara passa på att Gratta en annan av mina bästa kompisar nämnligen Josefine Fridh som fyller 17 år idag! GRATTIS MIN ÄLSKLINGS KOSS BARA ETT ÅR KVAR TILL MYNDIGHETEN! haha jag älskar dej <33

/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag :)

2008-03-26 @ 13:53:42
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0