Onsdag

Imorgon är det då dags för rättegången! är lite nervös men det ska nog gå bra för det gorde det ju förra gången! men jag blir alltid nervös när det gäller sånt här för jag hatar att sitta i rättsalen o snacka o sen ha dom där jävla advokaterna emot en.... nä fy fan det är inte kul, måste tänka positivt isstället.
Men detta betyder okså att jag missar det efterlängtade matte provet *NOT* haha aja det måste iallfall göras så det blir omprov på det (:
Har kommit på att jag MÅSTE skaffa mig en kamera eftersom min förra gick sönder, för övrigt mår jag jätte bra skolan funkar precis som vanligt och allt annat flyter okså på (: men nu ska jag sluta skriva o göra något vettigt.

Puusss
/J

Kommentarer
Postat av: Big Mama Jaana

DU KAN FÖR ALL DEL PLUGGA LITE MATTE SÅ DU KLRAR PROVET FRAMÖVER, DU MISSAR JU PROVET I MORGON.

2008-03-16 @ 09:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0