Onsdag kväll

 Sitter i lizas säng med datan i knät ska övernatta här hos min älskade vän ! har inte hänt så mycket idag vart i skolan o jobbat på applåder till mig! och sen skulle vi åka skridskor med klassen + några 2or så då vare bara o ge sig av till nacka ishall o sätta på sig grillorna, men fy fan vad läskigt det var har ju inte åkt på några år så jag kände mig som bambi på jävligt hal is! haha , efter det åkte jag hem och städade rummet lite snabbt för att sen ge mig av & möta lizz i älvsjö och sen vidare hem till henne i fruängen har okså kollat på mitt favorit program Top model, och snart ska vi sussa men jag måste bara slänga in min absoulut favorit låt ! älskar den verkligen får mig att tänka på min underbara vänner (:

 
Jordin sparks-one step at time

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0