Måndag kväll

Vilken helt misslyckad kväll! skulle igentligen ha fäljt med SandraA på fest hos malin så jag skyndade mig ehm från liza och gjorde mig i ordning sen tog jag bussen till älvsjö o var där 10 över 9 o bussen till fruängen skulle gå kvart över men när klockan var 20 över så hade inte bussen kommit än o då såg jag Ann & Fanny komma traskandes så jag gick o hälsade på dom o stod o pratade me dom en stund men när klockan var halv så kom iallfall 163an så vi hoppade på den o gick av i fruängen men inte fan står det en enda jävrl i centrum o väntar på mig! så jag ringer till sandra men hon säger att hon ska ringa upp mig strax men det gör hon inteså jag kände mig ltie rådissad haha ;P , aja fanny och ann har inte heller någon speciell destination så vi knatar ner mot en anna hållplats o väntar på 163an mot andra hållet o så hppar vi av i svedmyra o där tar jag tuben hem o fanny o anna tar bussen hem, så nu sitter jag här o har absoulut INGENTING att göra (: mmen ska vell gå o lägga mig snart ialflall

puuuuuuuusss


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0