Lördag kväll

kom hem för ett tag sedan från Lizas nya ragg, trevlig o skön typ de där aså! hela fredag kvällen satt jag & liza hemma hos honom o hans 2 kompisar o glodde på 3 filmer det var mysigt att bara ta det lungt.
Känner mig så jävla sliten fast jag inte ens har krökat (!?) i torsdags var vi ju okså hemma hos honom fast då dracks det nog lite endå haha men det var skit kul alla hans kompisar är så jävla sköna, (: så jag & Liza sov hos honom från Fre-Lör o sen åkte vi hem o dusha o bytte om o lite sånt sen åkte vi dit igen haha ;P men nu är jag hemma o har inga planer alls till kvällen kanske bara sitter hemma och chillar eftersom jag är äckligt sjuk :( bläää har så satans ont i halsen o kanske har feber okså o imorse när jag vaknade så mådde jag jätte illa, näää sånt är inge kul alls! så det blir vell att sitta hemma o kurera sig , Och enligt lizas ragg Niklas (som han heter) så låter jag som sångaren i Nickelback med min röst just nu -.- haha men va fan han kan ju sjunga så jag kanske ska ta o testa o sjunga me min röst just nu :D .... nää det komemr låta för jävligt så jag vill inte utsätta någon för det. men nu ska jag data nörda lite o sen dusha.
Puuuuuuuuuusss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0