Helgen

Har inte skrivit nånting på hela helgen! men jag har inte orkat, men nu ska jah skriva lite om vad Jag/vi har gjort.

Fredag. Var jag , malin, sandra hemma hos lzia o tog det lungt men efter vissa omständigheter så fick vi polis skjuss hem till mig sen.

Lördag. Hemma hela dagen sen mötte Jag & Sandra liza och efter det drog vi till vendelsö åp fest i FETASTE villan 5 våningar och en trädgård inomhus(?), aja vi var där ett tag sen drog vi till gullmarsplan till hanna o hennes kompisar o avr där nån timma. Efter ett tag så drog sandra hem o jag & Liza skulle ta bussen 01.04 men när vi stod vid bussen så åker malin och pettson förbi så vi får skjuss hem av pettson väldigt gulligt (: när vi kom innanför dörren så gick vi & la oss direkt , men efetr en timma när vi ahde somnat så ringer hanna! o säger att hon ska åka till oss o sova där men nån måste hålla sig vaken för att sen öppna porten åt henne, och vem blev den lycklige? joo just det! jag såklart, så anna ringer mig stup i kvarten under en timma för att jag itne ska somna o när klockan blev 20 över 3 så springer jag ner och öppnar porten sen fort ner på madrassen o soma om igen!

Söndag. Jag och hanna var och solade i hornstull (första gången jag testar stå solarium) kände oss så fräsha efter det, sen åkte vi in till stureplan o tog en fika på café madeleine satt där i drygt 1 timma sen åkte vi till centralen fär hanna skulle köpa ett par strumpbyxor och mötte sen upp Hannas kompisar Hecktor och Oliver var med dom ett tag sen började vi röra oss hem. Var hemma runt 5 nångång och åt efter maten så ville mamma att jag & Sandra skulle följa emd ner till hennes kompis britt o träffa en tjej som hette ellie som är 1 år äldre än mig jätte trevlig var hon! och efter att vi suttit o fikat igen nån timma så kom Malin & Pettson o hämtade upp mig åkte runt lite sen hem till malin för att kolla på wallander! o när det var slut så skjussade pettson hem mig, gulligt av honom igen! (:

aa det var vell min helg haha , blev ett ganska långt inlägg men men. Nu ska jag snart sova för imorgon är det skola! ;/

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0