God söndags kväll

Har precis kommit hem efter att ha vart i dannes källare o tagit det lungt o bastat med Kevin, Josse, Danne o Tim senare kom okså Anna och BF, men nu sitter jag här o har okså pratat med min mamma om att få åka ner till göteborg (där min äldsta syster Caroline bor) i sommar eller över nån helg snart och ta med mig en kompis ner.
men nu ska jag göra er lite avundsjuka genom att ladda upp bilder från thailand där min andra syster Jane är just nu med sin pojkvän! 

        
NU VART NI LITE AVIS VA! ;D
/J

Kommentarer
Postat av: Jane

Precis sadar underbart har vi det, om inte lite battre tillochmed!

Massa pussar och kramar!

2008-03-25 @ 09:17:01
URL: http://hindersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0