god morgon

eftersom jag inte var i skolan igår så måste jag dit idag! måste bli klar med allting till på torsdag,
är riktigt stolt över mig själv som gick upp kl 6! brukar aldrig lyckas med det men nu hade jag lagt min mobil längst upp på min bokhylla bakom några böcker så då var jag tvungen att gå upp ur sängen för att stänga av larmet isstället för att ligga kvar i sängen o sova ;D , men nu har jag precis klivit ur dushen o ska hitta något att sätta på mig och om 45 min bär det av till skolan (:
pusss

/J

Kommentarer
Postat av: Jaana

Detta med att ha sin mobiltelefon i bokhyllan när du ska upp var ett smart drag, FORTSÄTT MED DET VARJE MORGON!!!!!! Big Mama ger order till det.

2008-03-20 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0