god morgon...

Så vad hände idag då? jo jag kom ju hem runt 6 typ och då satte jag mig framför den här dum burken i typ 1 timme sen ringde jag Malin för o kolla vad hon skulle göra men det visste hon inte så hon skulle ringa efter en halvtimma igen, men den nöten glömde vell bort mig haha så jag somnade vid 8 i Sandras rum och senare kom mamma in och la en filt över mig men vid 12 vaknade jag igen och kunde inte sova mer... så jag ringde Kristian o frågade vad han hade för sig men han var i Tyresö o skulle ringa när han åkte därifrån och vid 3 var han här o sa hej o vi tog en cigg o pratade lite sen skulle han hem o sova o jag gick upp till mig och nu sitter jag här klockan är exakt 04:21 och jag kan INTE sova :( + att jag är sjuk oxå faaaan detta är inte kul alls :( aja men jag ska lägga mig i sängen o iallfall försöka sova... får se hur det går



Puuuuuuuuuusss

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0