Fredag?

Kom hem för en ltien stund sedan från kääwin (som har lånat sin brorsas lägenhet) har vart där med kevin BF o anna var riktigt mysigt faktiskt vi hann kolla på 3 filmer o dricka läsk o äta lite chips innan jag anna o BF bestämde oss för att röra oss hem. Kände nu att jag har nog saknat kevin lite man ser honom ju itne lika ofta längre eftersom han bor i västerhaninge nu ;/ men men , imorrn händer nog inte så speciellt mycket tror jag... kanske ska följa med 2 puckon i min klass till tyresö för att kolla på när ennu ett pucko från min klass ska spela hockey match men får se om jag orkar för dom ska åka typ vid 11-12 på morgonen annars tänkte jag ta det lungt o kanske knata ner till anna vid 12-1 som jag typ alltid gjorde förut när vi små (; haha har så otroligt bra minnen med den tjejen! men nu ska jag sluta skriva här o kanske gå o lägga mig men jag får se om jag gjör det än ;P pussss

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0