Torsdag

Jag har vänt totalt på dygnet! somnar runt 5 på morgonen och vaknar vid 2-3 på dagen och det är inte kul eftersom jag börjar jobba på måndag o antagligen måste gå upp vid 7-8 nää fy fan måste vända tillbaka dygnet nu i helgen så jag inte sover bort dagarna nu när det är sommarlov. Men imorgon/senare idag så blir det stan med liza o kanske en mysig fika okså var ett tag sedan jag träffade henne så vi får nog prata ut om allt nu.
Men midsommar då? har absolut INGA planer alls... eller jo, jag ska äta middag hemma hos Niklas kanske får med mig sandra dit också, sen åker jag nog o möter malin för jag tror det blir så att vi ska fira midsommar tsm o Niklas åker hem till Ercan men Sandra vet jag inte vad hon ska göra för jag tror inte att hon har planerat nått än.
Och nu har jag pratat med min syster i GBG och hon har gett klartecken för mig, Sandra, Sabina och Malin att åka ner till henne under en helg och antagligen bo i en lägenhet som man kunde hyra eller hemma hos min syster men det löser sig, Jag, Malin och Sandra ska börja planera lite i helgen om när vi ska åka o så. Men sabina får vi hålla uppdaterad via telefon eftersom hon ska åka till småland imorgon/idag. Men det ska bli jätte kul iallafall att göra en "tjej resa" med dom här tjejorna! Men nu ska jag lägga mig och faktiskt försöka sova! (:  pusss


gbg
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0