Tisdag

Sitter i skolan och har arbetat riktigt bra me de få uppgifterna jag har kvar innan sommaren! Känner mig så himla duktig att jag passade på att ta en liten paus för att blogga. En av uppgifterna jag har arbetat med handlade om en artikel om en 4 barns mamma som blev kallad Hora och sånna ord av sina barn! som är typ 6 år elelr nått. Fy vad hemskt va? Jag skulle ALDRIG kalla min mamma för något sånt kanske att jag har tänkt massa fula saker när vi har bråkat men jag skulle aldrig säga det till henne!


Aja morgonen var jobbig iallafall , vaknade brevid niklas i min unerbara säng men det var skiiit varmt i rummet så jag höll på att smällta bort. men vi kom upp iallafall och kom till skolan i tid´. Men nu sitter min pojkvän vid en dator o skrattar åt en bild där en hund har en grön mössa på sig (?!) lättroad? JAPP! man kan ge honom en streckgubbe på ett papper och han skulle skratta som e treåring, haha men det är vell bra att någon har kul. 


/J 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0