onsdag



Då är man 500 kr rikare! känns bra , inte mkt pengar men dom var lättförtjänta har varit servitris på en studentskiva i älvsjö, killen som tog studenten heter Martin och det var hans mamma som hade frågat om Malin ville hjälpa till idag och sa att hon gärna fick ta med en kompis. Men det har varit fullt upp hela dagen! vilket var väldigt skönt för då gick tiden fort, va där från typ 2 till 10 på kvällen men när tiden gick fort så kändes det som bara nån timme. Men imorgon är det skolavslutning och jag börjar halv 10 :) jag kan nästan inte fatta att det är skolavslutning imorgon! sommarlovet är här! att jag kan skriva att det faktiskt är sommarlov imorgon tiden har gått så himla snabbt det här året! tyckte inte det var länge sedan det var vinter o kallt ute och nu är det sommar o varmt. Kommer att sakna min skola faktiskt men man kommer ju tillbaka i tvåan sen ;P men skönt med semester otroligt skönt ska det bli!
Och imorgon ska jag nog till stan efter skolan med malin för att se om jag hittar något fint att ha på mig till kvällen för vi ska på peters studentskiva och troligen vara där hela dagen/kvällen om vi inte får för oss att åka vidare. Sen kanske jag sover hos pojkvännen men det är inte säkert för jag vet inte om jag kommer våga åka själv till honom vid 1 typ för det kommer vara så mycket ungdomar o folk ute som tar studenten och får sommarlov så jag tror det blir kaos i stan imorgon. Sen har jag ingenting planerat för helgen OM jag kanske inte följer med sandra till norrland men skulle tro att det inte blir så vill nog vara i sthlm den första veckan av sommarlovet men om jag stannar i stlm så ska jag o Niklas måla om hans rum på söndag  så har man någonting att göra i några dagar framöver, men han vet inte vilken färg än men det löser sig nog för mamma har tydligen hur mycket färg som helst hemma.
Men nu ska jag krypa ner i sängen har ont i fötterna och ryggen efter att ha sprungit ut o in för att par trappor hela dagen och faktiskt diskat (!) i 2 timmar! för deras diskmaskin var jätte seg o tog en timma på sig att bli klar. Har nog gjort mer hemarbete där idag än vad jag har gjort på ett år här hemma! skulle tro att det borde bli ändring på det eller hur mamma! haha.
3 ganska fula bilder på mig, Alex och Kevin haha!
    kewwan

God natt!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0