Natten till Fredag

Kom precis hem efter att ha varit hos tim med några o glott på tv o bara chillat. Imorgon eller idag rättare sagt så är det midsommar och mina planer ser ut så här på ett ungefär...


12.00 - Verkligen försöka komma upp ur min underbara säng! 
15.00 - Åka hem till Niklas för att äta middag med hans familj.
20.00(eller tidigare) - Möta Malin för att sen festa (antagligen)

Hoppas jag kan följa min planering nu haha men känner jag mig rätt så kommer jag aldrig palla gå upp ur sängen så tidigt med tanke på att jag har vänt på dygnet. aja jag får ge mig en spark i röven så att jag lyder mig själv! Men i helgen har jag lovat min syster Jane att ta hand om deras katter medans dom är borta hos Jimmies föräldrar nånstans o firar midsommar så jag kommer spendera helgen där skulle jag tro och om dom inte har lämnat kvar en data till stackars mig så kommer jag inte kunna blogg men det löser sig nog iallafall. Och Anna nämnde idag också att hon och hennes pojke BF hade pratat lite om att kanske dra med några till Åland för att campa i 5 dagar eller nått och det tyckte jag lät jätte kul så det blir antagligen Jag, Sandra, Anna, Josse, Tim, BF och Kevin som åker dit någon gång i juli när Anna har kommit hem från Turkiet men jag skulle faktiskt vilja campa på öland istället inte riktigt som gotland men det är helt underbart där också ska ta o snacka med alla om det!. Det är nu alla planer för sommaren börjar komma haha. Och förhoppningsvis kommer jag ha lite pengar i fickan också eftersom jag ska jobba med min far och jag börjar på Måndag.
ÅL Åland VS. Öland ÖLand

Men vet ni vad? nu ska jag faktiskt gå o lägga o försöka sova! pussss

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0