Måndag

Har inte skrivit på hela helgen för jag inte har orkat, har varit arg okcså! för i fredags så blev min mobil stulen! 
Var ju på lokal fest med malin och först var det jätte trevlig o alla kände alla men efter ett tag ringde en tjej dit 6 utländska killar från tensta och först var dom jätte trevliga och så men efter ett tag blev dom jätte på och börja typ taffsa eller hur man ska uttrycka sig och då försvann min mobil ur min jeans ficka! nä fy fan vad arg o ledsen jag blev så hon som hade lokal festen hjälpte mig att leta efter den ifall jag hade tappat den men när vi inte hittade den så ringde vi till den och då var den avstängd såklart! Har absolut inget emot utlänskt folk men när dom beter sig såhär så blir jag förbannad! Aja efter att ha letat efter min mobil men inte hittat den så åkte jag hem till niklas o sov där o i lördags var jag där hela dagen igen för att sörja min mobil, men igår fixade jag en ny o nu har jag Nokia N95 och den är min nya älskling! (: haha men den ska jag vara jätte rädd om! Och idag har jag jobbat men eftersom det regnade som fan så blev det översvämning på verkstan på jobbet så vi kunde i princip inte göra nått så jag fick åka hem men det var nice o få sluta en timma tidigare. Men nu är jag hemma o ska kanske träffa liza lite senare men jag får se vad jag gör. (:

Ja

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0