Fredag

Har inte skrivit på ett par dagar men jag har inte orkat för jag har varit helt död typ, har bara tagit det lungt med Niklas, Men nu sitter jag hemma hos malin o medan hon står i duschen så jag tänkte jag blogga lite men snart ska vi iväg till Sandra som lite längre ner på gatan (:. Jag har inte gjort så mycket i veckan som sagt men jag var o shoppade lite med mamma o niklas i onsdags det som fick följa med hem var en tjocktröja från carlings, en klänning från gina tricot, en skjorta och en "väst" från MQ och lite smycken från ur&penn och niklas fick en klocka av mamma. Tack mamma för en mysig dag!<3 

Puss

/J

Kommentarer
Postat av: liza

du e alltid med niklas nu förtiden :(

2008-06-17 @ 20:18:45
URL: http://lizajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0