Fredag

Har precis ätit lite mat eftersom min lunch bestod av en glass idag. Försov mig till jobbet idag! det var inte meningen men mamma kom och väckte mig halv 8 så jag tänkte snooza till 8 då mitt alarm på mobilen skulle ringa men inte ringde min jävla mobil av nån anledning så jag fick ta första bästa tunnelbana till jobbet. Och idag vet jag inte vad som händer riktigt ska träffa Malin tror jag iallafall! i onsdags var jag och shoppade lite med Malin o jag köpte ett typ linne o en kofta från gina tricot och sen en mascara och en parfym från kicks.

Och den senaste nyheten i mitt liv är att Josse ska följa med mig till thailand! vad kul vi ska ha det! :D 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0