Fredag

Äntligen sommarlov! :D åå vad man har längtat!
Efter skolavslutningen åkte jag och malin till stan där vi köpte ett par skor var men vi bestämde oss för att köpa med mat och sätta oss i solen vid fontänen o kolla på studentflaken, o vad avundsjuk man blir! fast det är bara 2 år kvar tills jag tar studenten men tyvär är jag 17 då ! haha men efter stan åkte malin till sig o jag hem till mig för vi skulle fixa ordning oss eftersom vi skulle på peters studentmiddag eller va det nu heter och det var jätte mysigt först satt vi o åt med alla vuxna men när dom började röra sig hem så tog peter fram drickan och vi satt där nästan hela kvällen tills vi tog en taxi mot stan så vi hoppade av i skanstull och sen hem till peters kompis för han skulle byta kläder sen satte vi oss i en liten park o fortsatte innan malins mamma hämtade oss och skjussade hem mig så jag var vell hemma vid halv 3. Och idag har jag mest sovit o bara tagit det lungt men om ett tag så ska jag nog åka till niklas o sova där. Vet inte om vi kanske hittar på något men vi får se. Men nu ska jag strax äta fin middag för min syster Jane fyller år imorgon men vi ska fira henne idag, men min andra syster Carro fyller år idag! lite komplicerat men haha

GRATTIS JANE! :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0