Tisdag

Sitter fortfarande hemma o väntar på Malin & Peter för dm är på elgiganten för Malin skulle köpa en ny mobil och anledningen till att jag fortfarande sitter hemma är att det är världens rea på Elgiganten och det är sjukt mycket folk där! Malin o peter hade varit där halv 7 på morgonen och då var det kö ända ut från elgiganten till heron city! Det kallar jag mycket folk... Så Malin & Peter gav upp så fort dom såg kön och vände hem igen, men åkte dit nu senare på dagen för dom trodde att det skulle vara mindre folk nu men icke sa nicke! var ungefär lika mycket folk där nu som imorse! haha oj vad jag tycker synd om er! Men malin hade tydligen fått tag i sin mobil hon ville ha så nu står dom i den andra kön för att få betala för den. Haha
Och det blir ingen tungpiercing för Malin idag för hon ångrade sig, men det kanske kommer senare.
Hoppas dom kommer o hämta mig snart börjar bli galen är hemma för det finns ingen att umgås med för alla är bortresta och jag som är så sällskapssjuk. Aja dom komemr säkert snart så får vi hitta på nått (:


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0