Onsdag

Usch! vad tråkigt det är att vara hemma.... men jag ahr varit tvungen för jag har tvättat alla mina kläder, PUHH vad jobbigt det var, men nu har jag PRECIS duschat och ska möta Jossan i gullmarsplan tror jag och sen kanske vi åker till fruängen, har inte riktigt planerat än. Men imorrn ska jag följa med Liza och några tjejer från hennes klass till Rålis för lite picknick, sol och bad. Ska bli mysigt.
Och igår var jag Malin Peter och några vid gömmarn o hade det trevligt dom drack lite öl medan jag o Malin fick plocka pinnar o ran ris hela tiden för att få upp en eld men den släctes hela tiden. Men efter ett tag åkte vi till Långsjön isstället o försökte få upp en eld men det ville sig inte det heller. Stannade vid långsjön ett litet tag innan alla skulle hemåt. Fick skjuss hem ov pierre så jag damp ner hemma vid kvart över 1 ungefär. men nu ska jag klä på mig (: 

Puss 

/J  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0