Onsdag

Var ledig från jobbet idag rätt skönt! haha men det är najs o jobba okså så man får ihop lite pengar tills jag o josse drar till thailand! Fast än är det typ 4 månader kvar men medan ni sitter här i kalla sverige så kommer jag o Josse ligga på en vit strand o njuta av solen.

Men lite nytt då.
Sandra & Kevin är officiellt tillsamans - Ingen kommentar! -
Josse har 2 ragg! Båda är jätte snälla men jag tycker om den ena bättre än den andra!
Liza har okså ett nytt ragg vid namn Victor som okså är ett charmtroll. 

Här är Lizas ragg på en bild när han typ sover. ( hoppas han inte tar illa upp ;p )
lizaragg
 

Men snart är min pojkvän här och jag ska hjälpa min lillesyster med hennes hår innan han kommer så jag ska sluta skriva nu.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0