Måndag

Oj
vilken helg det har varit! I fredags var jag Malin Josse liza o sophia hemma hos lizas pojkväns kompis i tullinge på fest eller fest o fest det var ganska lungt, somnade vid halv 9 på kvällen (!?) åkte till stan o mötte älskling vid 1 för han skulle köpa ett par jeans men eftersom det är rea nu så finns det ingenting i stan eftersom det alltid är så grymt folk där men vi åt där innan vi åkte till sickla. Där hittade han ett par Levi´s jeans och 2 par björn borg kalsonger på rea! (: haha.
Efter det åkte vi hem till honom åt pizza och vid 10 gick Jag Niklas Carro och Micke ner till sjön för Micke o Carro skulle dricka lite skumpa men när vi satt där så mådde jag mer o mer illa så när vi skulle gå hem till micka för att dom skulle fortsätta dricka så kände jag att jag började kallsvettas o jag hade tydligen feber så jag o niklas gick hem till honom o sov isstället. Och igår gjorde vi inget speciellt, Åkte hem till mig o var hela kvällen kollade på film o så.
Och idag åkte Niklas, mamma o min lillasyster till stan för Niklas skulle prov jobba på min systers jobbså han  slutar vid 7 och åker kanske hit sen om jag inte träffar peter o malin ett tag. 


Såg Batmobilen i Sickla!
  batmobilen
L&S
Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0