Måndag

alexojag
Jag & Alex


 

Ingen vidare uppdatering här inte. Men jag har inte orkat sitta vi datan o skriva hela tiden, Och snart ska jag gå o lägga mig känner jag! sov hos Alexandra inatt o vi somnade runt 8 på morgonen för vi helt enkelt inte var trötta så vi såg 2 filmer och tog en kopp varm choklad på hennes balkong o snackade skit men vi lyckades kliva upp ur sängen vid 2 på för middagen, eller jag klev upp då och jag fick kämpa för att få upp Alex haha! Men annars har det varit en lugn dag, var hemma ett tag och gick sen ut o mötte Anna, BF, Kevin och Sandra tills vi bestämde oss för att gå hem till kevin o sätta oss på hans balkong o röka vattenpipa o snacka mer skit haha. Men vi kom fram till att det blir camping på åland i slutet av juli å det ska bli as najs! :) 

 
/J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0