Lördag/söndag

Har inte uppdaterat blogegn på ett tag men det är för att jag har varit hos Älsklingen från i onsdags och kom hem igår (lördag) vid 22.00 ungefär.
Fy fan vad varmt det har varit dom senaste dagarna! skönt, men lite jobbigt när det bara klibbar och jag som börjar bli lite förkyld nu också! nää nu ska vi inte klaga på den svenska sommaren.
Har ju varit hos Niklas dom senaste dagarna och inte hjort nånting nästan, bara varit hos honom o sovit, kollat på film var o bada en dag okså med han brorsa (micke) eller jag badade inte för att jag håller på att bli förkyld men killarna badade o jag fick kolla på! haha ;D 
Men fredags drack vi lite grann hemma hos Micke o det var väldigt kul tills hans brorsa blev WAAAAAY to drunk! eller "shit face" som Niklas o Micke uttryckte sig! haha 
slutade med att jag JAG! fick bära hem honom och det var lite mindre kul haha! Och imorgon är det städning av rummet som gäller och sen antagligen till stan med Josse och hennes alldeles nya ragg! men vi får se om det blir så. Men nu ska jag inte skriva mer för josse ska skicka över bilder till mig!


Men här får ni njuta av några bilder som jag har tagit i veckan! ENJOY...
Bild 1. Vid sjön när jag o Jossan var där med hennes pojkvän o hans kompis
Bild 2. Min spännis till pojkvän!
Bild 3. Niklas super söta katt.
Bild 4. Jag o Niklas 2 små systrar.


/J 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Underbar bild på solnedgången!:)

2008-08-27 @ 19:09:00
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0