pigg :)

God morgon (:
Nu på morgonen är jag väldigt pigg och jag som alltid brukar vara så morgon trött. men det beror vell på att jag sov hela dagen igår o somnade runt 12 igår kväll.
Jag steg upp kl 7 så jag hade en timma på mej att göra mej iordning vilket var väldigt skönt eftersom jag alltid stressar på morgonen.
men nu sitter jag på en idrotts lektion där jag precis skrivit klart en uppsats om vad som händer med kroppen när man använder narkotika. är rätt stolt över den :
okej... vad händer idag då? hm.. inte mkt kanske ska ringa victor o be att få hämta min tröja som jag glömde kvar i hans lägenhet i helgen. sen kanske jag o Sandra ger oss ut på jobb jakt, men jag måste skriva ett jävla cv.... -.- ååh va jobbigt :/
aja jag ska nog gå o be jessica om hjälp me den nu på en gång :)
jag bloggar nog senare (:

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0