Länge sen...

Tänkte ta upp skrivandet i bloggen igen har ju inte skrivit på ungefär ett halv år nu men jag har varken haft lust eller tid till o skriva men nu när liza hanna fanny o cissi har börjat skriva så fick jag upp intresset igen :) ,
Okej vad har hänt de här senaste månaderna då? joo de e mycket, skolan har kommit igång ordentligt inte särskilt jobbigt men jag älskar skolan och hela klassen har fått så bra kontakt,

Sandra har flyttat in hos mej helt nu och vi funkar jätte bra tsm vi e som systrar o visst kan vi små tjaffsa ibland men vi går ju endå i samma skola o i samma klass o träffas varje dag så de e ju inte så konstigt.

Jag och Victor gjorde slut o han blev tsm me en annan tjej så vi hade ingen kontakt på några månader till 2 veckor sen när vi började prata lite via msn sen träffades vi lite titt som tätt och festade i helgen som kompisar och vi kom fram till att det funkade att ha en kompis relation med varandra.

Och liza o jag löste det som hänt mellan oss o jag fick en tankeställare o jag kom fram till att jag har inte vart någon bra kompis under den tiden jag var tsm me Victor eftersom jag bara hade ögon för honom o glömde bort mina kompisar så jag förstår att liza blev irriterad på mig. Men den tabben tänker jag aldrig göra om eftersom jag vet nu att mina kompisar betyder så otroligt mycket för mej iallfall Liza hon är en av mina bästa kompisar och jag älskar henne så otroligt mycke!
 
det var vell det jag hade o skriva nu iallafall så får vi se om jag fortsätter att blogga de kan nog bli kul o kolla tillbaka på vad man har gjort vissa dagar :)

/J
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAAAAW VA GULLIG DU E ÄLSKAR DEJ MED

2008-01-29 @ 21:04:55
Postat av: Fanny

men jag har haft min blogg längst! sen oktober 2005 ha slå den ni ;D

2008-01-29 @ 21:06:32
URL: http://fannu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0