Inlägg... igen?

                                                                         
                 

           
Hahaha förlåt Sabina men jag var tvungen! tycker bilden är så klockren

Sitter inne på sandras rum vid hennes dator medan hon själv ligger i sängen o glor på tv, Jag kom hem för en timma sen efter att ha varit hemma hos sabina och färgat hennes hår jag o sandra tycker de vart fint men hon vill ha den ennu ljusare för hon tyckte de vart orangeat men men trevligt hade vi iallafall satt lite vid datan o tvn o skrattade som vanligt en lite mysig tjej kväll bara:)
jag ska nog gå och lägga mej snart hade jag tänkt kanske somnar brevid Sandra eller så smyger jag in på miitt rum... hmm svårt val haha !
okej vad händer imorrn då?..
Jag ska nog åka o möta Victor för att hämta min tröja jag glömde i hans lägenhet i helgen sen bär det nog av hem för att tvätta samt städa rummet till helgen. får se hur det blir med städandet (!?) kommer nog inte orka , o jag har inga planer till helgen än iallfall förutom att jag o Sabina funderar på o kröka lite vi kanske hänkar på Maliiin någonstans o så får vi se om Sandra kanske följer me hon med :) blir nog en lyckad helg igen skulle jag tro

JUSSTE ! vi fick nya scheman idag o på fredagar börjar jag 11 o slutar 2 ! de e riktigt najjs :D fast varannan fredag slutar jag o Sandra 4 eftersom vi har fotboll! ,  men man ska inte klaga slutar relativt tidigt o börjar sent de andra dagarna så:)

nä nu ska jag sluta skriva o gå o glo lite på TV isstället (:

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0