i skolan (!)

Jag sitter i skolan just nu o har precis haft utvecklings samtal ... och nu sitter mamma o pratar med en lärare til mig som både jag och Sandra har rykt ihop med.
Men efter skolan åkte jag och sabina hem till henne jag hann vara där i ca 1 timma innan det bar av till skolan igen för det här förbannade samtalet , men hur gick det då? jo det gick väldigt bra faktiskt lite strö frånvaro annars var allt okej hade ingen frånvaro på spanskan är väldigt stolt över mej själv ;D men nu ska nog jag o Sandra hem till Sabina för hennes mamma ska ut me några jobbar kollegor så jag ska färga håret på henne o vi ska nog bara ta det lungt :) skriver kanske lite därifrån sen...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0