Hos sabina

Sitter hos sabina med sabina o sandra dom båda nötterna sitter o kollar på poker fejs här brevid mej i soffan och jag tycker inte att det är ett duggt intresant så jag passsade på att sno datan och blogga lite :) idag har det inte hänt så mycket vari i skolan o slutade halv 2 vilket var väldigt skönt efter det åkte vi hem till Sabina för jag skulle färga om hennes hår eftersom hon inte vart nöjd igår haha :) o nu sitter vi fortfarande kvar här o har de trevlans :D men jag kanske åker hem till liza om ett tag men jag får se om jag orkar det för det är en bit att åka till fruängen från hammarby sjöstad .... ÅÅH JAG ÄR SÅ TRÖTT ! somnade i Sabinas soffa medan nötterna var ute och köpte choklad haha gottegrisar ni 2 :)
nää nu ska jag vara lite social och sätta mej o glo på det otroliga tråkiga programmet som jag inte fattar nånting av(!)
Pusss heeej

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0