Tisdag kväll..

Kom ut ur dushen för några minuter sen, har ledgat i badet i nästan 2 timmar! fy fan vad skönt det var. Mår nog lite bättre nu än vad jag gjorde imorse ;O men jag får se hur jag mår imorrn tänker inte åka till skolan om det var som imorse.
Jag pratade lite med malin idag okså om helgen det var därför det blev lite plan ändringar om norrlands resan. om allting går som vi vill så kanske vi åker till pettsons land som ligger ute på värmdö på lördag o krökar för han ska hela sitt landställe för sig själv kan bli kul om vi får som vi vill, som sagt haha ska se om jag kan fixa med sabina okså skulle vara kul för henne att komma ut lite och hon har ju aldrig varit ute på värmdö heller (: men nu ska jag in till sandra o läga mig i hennes säng o glo på tv (:

Puuuuuuussss

/J

Kommentarer
Postat av: Liza

DUUUU JAG SKA OCKSÅ MED TILL HANS LAND ISF :D PÖÖÖÖS

2008-02-20 @ 15:42:30
Postat av: J

Jag tror inte det går för han hade sagt att han inte vill ha mycket folk dit så han sa att det bara blir jag sandra malin kristian o kenneth ;(

ÄLSKAR DEEEEJ

2008-02-20 @ 18:31:08
Postat av: liza

:'(

2008-02-21 @ 12:22:11
URL: http://Lizajulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0