Step up

Filmen som jag Jessica & Sandra kollade på igår heter Step up en film som jag verkligen rekomenderar jag hade sett den förut för ett tag sedan men det är en sån film som jag skulle kunna kolla på om & om igen (:



Filmen handlar om Tyler Gage som kommer från "fel" sida av Baltimore och en Vacker tjej som heter Nora Clark. Tyler blir straffad till 200 timmars samhällstjänst på en väldigt fin skola som utbildar Dansare musiker m.m. När han jobbar på skolan som "vaktmästare" så blir han väldigt utanför men utstrålar väldigt mycket självförtroende. Nora som går på skolan är en tjej som tar sin dans på största allvar men när hennes dans partner plötsligt stukar foten så gör hon audition för att hitta en annan partner men det går inte riktigt som hon tänkt sig. Tills Tyler dyker upp och erbjuder sig att bli hennes nya dans partner.
2 danser 2 världar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0