skulle inte åka än....

skulle inte åka riktigt än så jag fördriver tiden lite med den här listan som jag hittade på  http://www.emeliiiies.blogg.se/ :)
 

Namn: Jaqueline anna-maria hindersson
Födelsedag: 27/11

Hemstad: STHLM

Ögonfärg: Blå-grå
Hårfärg: Blond men för tillfället ljus brun (: 

Stjärntecken: Skytt

Skostorlek: 38-39

Är dina föräldrar skilda? nej

Skor i dag: Mina stövlar från Wedins 

Mål för året: eeeh!
Det första du tänker på när du vaknar: Vad jag ska ha på mina mackor till frukost (!)0.

Piercings: Tungan o öronen

Tatueringar: Nej men det kanske kommer (: 
Namn på barn: James elelr Jamie eftersom mamma har döpt alla oss syskon till nått på J 
Vad vill du bli när du blir gammal?: En gullig tant (: 
Drömjobbet: Pilot, kriminaltekniker eller advokat :D

Favoritmat: Älskar all mat nästan

Sport: hmm, gillar att kolla på fotboll men -.- hahaha 

Glass: Gillar inte glass så speciellt mycket 

Godis: Mina sugisar :D

Låt: Många

Helgdag: Fredag

Årstid: Sommar !



Har du...

Blivit kallad hora? Japp -.-

Ljugit om din ålder? Jaa hahaha
Bråkat utan anledning? har jag säkert


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Yepp
Rökt? Jaa

Shoppat? aah
Skejtat? Hahah neeej

Bakat? Ahhh -.-

Motionerat? japp simmat, fotboll o så skol idrott

Solat? yees

Haft sex? yees

Pussats med någon? yees

Pratat i telefonen mera än i 60min? nää gillar inte att prata i tele 

Vem..

Kan du lita på? Sandra ! (: 
Vet allt om dig?
 Sandra liza m.m.

Längar du efter? ;)


Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en riktigt bra tisdagskväll! ♥

2008-02-05 @ 17:32:07
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0